Friday, July 28, 2006

Satu Penghargaan..Satu Semangat..

Hello pembaca sekalian,

Pagi tadi saya telah mendapat satu email dari SaifulSham. Email ini dihantar istimewa kepada semua affiliate mereka (jika anda mahu menjadi affiliate SaifulSham sila klik di sini). Saya terkejut apabila membacanya kerana nama saya berada dalam Top Affiliate. Di samping tersenarai dalam top affiliate, saya juga mendapat hadiah berupa seutas jam tangan Swatch (terima kasih tak terhingga kepada Team SaifulSham). Tahniah juga diucapkan kepada mereka yang berada dalam Top Affiliate pada bulan ini.

Wah wah. Dah la berada dalam Top Affiliate. Dapat pulak jam tangan pastu dapat lagi komisyen. Memang berbaloi. Yeahhh..itulah kelebihan menjadi affiliate. Tetapi sebelum itu beranikan lah diri anda untuk menghadiri seminar RBDDI sesi ke-3. Jika berminat anda boleh mendaftarkan diri sekarang. Jangan tunggu lama-lama. Ok.

Jadi apakah kesan yang saya terima apabila membaca email dari SaifulSham pagi tadi? Mestilah ceriakan. Saya terus ceritakan kepada isteri saya semasa sarapan pagi tadi (bocor plak rahsia..ada hati nak mengaku masih bujang). Isteri saya tersenyum lebar. Dah la hari Jumaat, dapat berita baik pulak tu. Syukur ke hadrat Illahi.

Jadi kepada anda pembaca blog saya ini. Jangan ragu-ragu. Jangan nak pikir panjang lagi. Klik sahaja kat link tersebut. Jangan lepaskan peluang ini. Wassalam. Jumpa lagi.

3 Comments:

At Friday, July 28, 2006 1:58:00 AM, Blogger Azaharuddin said...

yeah..keep up the good work abang kadir..hehehe..aku ingat malam ni baru nak menulis tentang affiliate member SaifulSham ni..ko dah tulis dulu..tapi takper..aku tetap akan tulis..apa2 pun..sama2 lah kita berusaha keras dan menggunakan segala ilmu yang kita dapat di seminar SaifulSham ni..Adios Amigos!!

p/s : rasid peserta seminar #1 manakala aku plaj peserta seminar #2..dan aku pergi pun atas saranan rasid gak..mekasih abang KADIR!!! :D

 
At Friday, July 28, 2006 11:40:00 PM, Blogger Labanon said...

LOl hahah jaga baik2 jam tu...

 
At Thursday, August 03, 2006 1:37:00 AM, Anonymous Anonymous said...

tahniah....

 

Post a Comment

<< Home