Monday, June 19, 2006

Seminar Oh Seminar

Team SaifulSham akan menganjurkan satu seminar bertajuk "Rahsia Buat Duit Dengan Internet" pada 8 Julai 2006 nanti. Saya cukup kagum melihatkan kesungguhan 2 orang anak muda ini mencurahkan ilmu mereka. Teringin juga bersua muka dengan mereka. Nak pulak salah seorang dari mereka berasal dari Kuantan (orang Pahang jugak rupanya).

Hari ini perniagaan internet di Malaysia semakin berkembang. Banyak rahsia² yang semakin dibongkar dan tak jadi rahsia lagi. Ramai juga yang telah menjana sejumlah pendapatan yang lumayan dari industri ini. Sama ada dalam diam atau sebaliknya. Dan juga secara sepenuh masa atau separuh masa.

Pembaca² sekalian.

Kenapa saya menghadiri seminar ini?

Pertama adalah kerana untuk mendapatkan ilmu. Memanglah boleh cari kat internet. Percuma pulak tu ye. Tapi harus diingat, masa yang diperuntukkan untuk "mencari" ibarat meredah hutan belantara tanpa peta. Susahkan kalau tak de peta. Peta itulah yang menjadi panduan kita.

Selain itu saya juga ingin berjumpa dengan rakan² yang telah menceburi bidang ini. Manala tau kot² boleh JV. He he. Masing² ada pengalaman yang boleh dikongsi. Seterusnya saya boleh menambahkan kenalan baru terutamanya mereka yang telah lama menceburi bidang ini dan membina network perniagaan saya.

Untuk maklumat lanjut berkenaaan seminar tersebut sila klik di link berikut :

SEMINAR RAHSIA BUAT DUIT DENGAN INTERNET

Jangan lepaskan peluang ini. Kita jumpa di sana.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home