Wednesday, July 19, 2006

Sesi Ke-3 : Seminar RBDDI

Wah-wah..dah masuk sesi ke-3 Seminar RBDDI ni rupanya..memang sambutan begitu menggalakkan..amat-amat menggalakkan..letih la Team SaifulSham kena berkerja keras lagi..

Kepada anda yang ketinggalan sesi pertama dan sesi ke-2, anda masih berpeluang untuk menghadirinya pada sesi ke-3 yang akan diadakan pada 09/09/06 (cantek tarikh nih)..ni kira dekat nak puasa la ek..semoga anda akan dibekalkan ilmu yang mencukupi semasa seminar nanti dan jangan malu-malu nak bertanya..tanya la apa-apa pun walaupun soalan yang asas..jangan malu..inilah masanya anda nak bertanya sebarang soalan kepada mereka..jangan menyesal balik seminar nanti sudah la..

Untuk maklumat lanjut boleh klik banner di atas tu atau klik di sini. Ingat!!! Jgn lepaskan peluang untuk berguru dengan mereka..

Kepada yang ingin menjadi SaifulSham affiliate, anda dialu-alukan..anda juga akan memperoleh komisyen yang lumayan..sila klik di sini untuk menjadi SaifulSham affiliate..

Semoga berjaya..

2 Comments:

At Thursday, July 20, 2006 12:01:00 AM, Blogger Labanon said...

Ya...ya... team SaifulSham mesti sentiasa bekerja keras :p untuk memastikan kita yang newbie nih jadi macam dier... HUHUHU

 
At Thursday, July 20, 2006 1:26:00 AM, Blogger rasidyusoff said...

memang kita kena berkerja keras utk berjaya..anda dah pegi seminar tu tak?

 

Post a Comment

<< Home