Tuesday, July 04, 2006

Cd Video Membina Laman Web Dalam Masa 1 Hari Sahaja

Ini bukan Cd biasa. Saya ingin menjual kepada anda ilmu yang unik, petua yang pantas dan teknik yang jarang anda temui dimana-mana. Semuanya ada didalam Cd Tersebut. Ingat ! ini bukan e-book ! Saya jual video ! anda tidak akan cepat pandai jika saya mengajar anda dengan e-book. E-book, anda boleh baca tetapi kalau saya, saya akan cepat mengantuk, tidur dan sambung esok. E-book tidak boleh disertakan dengan gambar bergerak, kalau ada yang buat ebook bersama video saya lebih suka panggil ebook dan evideo, Ebook tidak boleh membaca untuk anda. Video boleh ! Sebab itulah saya guna video untuk mengajar anda. Ini Fakta ! Satu minit penerangan didalam video adalah sama atau lebih daripada 3 muka surat didalam e-book. Sebab itu kita lihat apabila sesorang menerbitkan buku, mereka akan wujudkan pula seminar. Mereka kata "...tidak semua perkara dapat dibukukan...." atau "...kandungan buku adalah terhad..." Konsep seminar adalah sama dengan video rakaman saya, boleh lihat, boleh dengar, boleh baca ! soal jawab anda boleh lakukan melalui email atau laman web saya.

Maklumat lanjut sila klik di sini.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home